090607

Godmorgon!

Min "Vänner&Familjebildermapp 2009" funkar fortfarande inte att öppna. I don't understand!!! :( Tar med den till Mattias ikväll och hoppas att han har nån smart lösning annar blir jag väldigt ledsen. Ska köra ett virussök på datorn, mmm.

Och om en halvtimme ska Anna och jag köra till Ljuder för jag ska lära mig hur man fixar kyrkan och sådära inför gudstjänsten. Spännande. Och det bästa av allt; jag jobbar typ tre timmar en söndag, får betalt för dom PLUS att jag får ta ut en hel ledig betald dag! Liksom, det KAN inte bli bättre än såhär<3 Love it! Alltså får jag betalt när jag är på festival sen, hehe!

WOHO JAG LÖSTE PROBLEMET MED MAPPEN ALLDELES SJÄLV<33333 HAHAHAHAHA! Jag flyttade den från Bild-mappen till Skrivbordet och nu går den att öppna. Knäppt men JAAAA<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0