090608

Gomorron!

Sovit hos Mattias inatt, ska göra det hela veckan eftersom bussen bara går ifrån Lessebo. Äter havrefras så jag kommer få sånnadära skavsår i gommen nu, haha får alltid det :p
Oki, vet att jag är dålig som fortfarande inte lagt upp morsdagsbilder+studentbilder men det var så många och det gick så segt att ladda upp igår och så var jag tvungen att sova för att inte vara en död fisk idag såatte. Men ikväll kommer dom förhoppningsvis upp (och jag ja ska sluta tjata om det där jävla inlägget sen, haha).
Nu är klockan 05:57 och jag borde kolla så att jag har alla mina grejer med mig så jag inte missar bussen första dagen. är nervös, har aldrig åkt buss till Ljuder och jag hoppas att jag hoppar av rätt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0