090611 "Sträck fram handen och kissa på den"

Hejhejtjena!

Har inte hunnit skriva idag och igår såatte, det blir ett inlägg nu istället! Jag gjorde två snälla saker igår; Hjälpte en tant att dra bort en maskros ur "hennes" grav, plus att släppa förbi en kvinna före mig i rondellen. Hon blev glad och vinkade och då blev jag också väldigt glad! Igår var jag ju på bio med Anna också och kollade på "The reader". Den var bra och fin, men handlade inte alls om det man trodde den skulle handla om. Innan bion var det en skitskum man som började snacka med mig, uuh! Inte oki alltså...

Idag på morgonen var jag mycket trött. Gick inte upp förens vid sex och fick cykla som en idiot för att hinna till 06:20, men jag han, hehe. Och så har jag fått en ny dörrnyckel eftersom min andra inte funkade typ, så det är bra. Iaf, idag hände en cool sak; JAG HAR BURIT EN KISTA MED EN DÖD MÄNNISKA I! Det gick bra men jag var livrädd för att locket skulle åka av, men det gjorde det inte.
Nu ikväll har jag varit på tre studentmottagningar och jag är inte helt nykter, hehe. Men det var trevligt och vi har ätit en massa god mat och jag är SÅ trött. Nu sitter jag hemma hos Mattias och ska snart sova. Han är inte här för han och alla andra drar snart in till Växjö och ska partaja hela natten förutom jag som ska sova och upp vid 05:30 imon och plantera blommor och köra åkergräsklippare. Men jag klagar inte. Jag trivs på mitt jobb och det kommer andra dagar då jag kan partaja järnet på riktigt!

Godnatt!

   
1. Man kan dricka god gratis persikocider på andras studentmottagning.
2. Simone, alias Bumbibjörnen/Simpan/Simpos
3. Mattias tappa cidern i marken och får dricka från sidan, hehe.

   
1. Tilia och Rosanna under paraply påväg till Linnéa.
2. Näääärbild
3. Oki, blev typ smygreklam för Kosta Boda, hehe.

Och förresten, angående rubriken; Mattias stod och lockade på Sophies katt men den ville inte komma. Då sa jag vill Mattias att han skulle sätta sig ner på huk, sträcka fram handen och kissa på den. Och så menade jag ju att han skulle "kss kss kss" på katten liksom, HAHAHAHA, och inte kissa på handen. Oki jag är trött och inte 100%nykter så kanske bara jag som tycker det var kul! Men godnatt igen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0