090617

Tjena!

Jag är FETINGTRÖTT i mina armar! Idag fick jag soppatorsk på gräsklipparen 50 meter ifrån garaget, och all bensin var slut. Så jag och Monica fick putta den jävla tunga åkergräsklipparen. Vi visste inte hur man fick den i friläge så den var astung. Snacka om att jag kommer ha ont imon!
Ikväll ska jag till Mattias och äta ostfondue och bli lite tjockis, myspys hehe. Imon ska vi träffas hemma hos Mattias och snakca igenom Midsommar eftersom vi inte har nån aning om vad vi ska göra eller så såatte det blir möte imon kväll.

Förresten har jag druckit godaste saften idag: Ica's I love Eco Jordgubbssaft. KÖP DEN MÄNNISKOR! Så jävla god!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Haha värsta mötet om midsommar;) ÄGD!

2009-06-17 @ 18:53:05
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ica's I love Eco Jordgubbssaft?

Har du övergett Fun light jordgubb? :O

2009-06-17 @ 21:21:11
Postat av: Marcus

Hm, min kommentar försvann visst :S



Ica's I love Eco Jordgubbssaft?

Jag får väl kolla upp den då kanske.

Men har du övergett Fun light jordgubb nu? :O

2009-06-17 @ 21:31:32

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0