090630 (Jag är förbannat trött på att hela tiden skriva datum)

Jag är precis hemkommen från Växjö. Meningen var att jag skulle köpa snyggaste stekpannan och ett diskställ men nää, dom hade inte det på Åhléns för det var slut! :@ Blev lite ledsen då, men så köpte jag ett jättefint svart diadem på Indiska, så då blev jag lite gladare. Uffe var med i stan också, så han föreslog att vi skulle äta på Akropolis. Sagt och gjort, jag blev väldigt mätt för jag åt sovlaki. Sen blev mamma godissugen så vi åkte till Hemmakväll och köpte lite godis där, och nu är det väl tänkt att vi ska kolla på film typ såatte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

090630 (Jag är förbannat trött på att hela tiden skriva datum)



Men dissa datumskrivningen då? Man ser ju ändå undertill vilket datumoch tid du postat inlägget :p

2009-07-01 @ 12:33:40
Postat av: M

Öh, glömde skriva namn, men /M was here idag :F

2009-07-01 @ 12:34:43

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0