7 dagar



Om en vecka är jag på Hultsfred, SÅDESÅ!<3

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Om man ser brun ut fast man har svart på sig, så är man brun!!! Damn, you're a niggah!!!;)

2009-07-01 @ 10:17:29
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: M

Jodå, så att du är.

Hoppas att Hultan bir bra! Jag hade helst velat se Regina Spektor. Killers, Franz F och Winnerbäck x4 kanske också.



Annars kändes ju SiESTA nog så bra gällande utländska artister 2009, med bl.a. Placebo, Sonic Youth, Phoenix och Horrors :D

2009-07-01 @ 12:45:02
Postat av: alice

hejhej du vet inte vem jag är, men du bor i småland och har fint hår! inte varje dag man hittar sådana människor! inte IRL iallafall, och om de kommer fram en tjej me blått hår på hultan så kan det vara jag, för jag hoppar på alla med panda!

2009-07-01 @ 15:50:04
Postat av: M

Haha, alice. Vad fan. En random okänd och blåhårig människa som hotar att överfalla Panda-Sara. Haha. ^^

2009-07-01 @ 18:29:32

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0