Röd

Jag har JÄTTERÖDA kinder :O Don't know why, är antingen solbränd eller så är det bara för att det har blåst idag. Haha ser iaf helt knäppt ut.
Kört åkergräsklippare har jag gjort idag, det var kul och jag krockade inte med nån gravsten. Häll dock på att köra över en padda men tvärbromsade, fick kliva av och flytta på den! Sen såg jag en död groda som var helt stel, och visste ni att grodor också har revben?! Det visste jag inte imorse, men nu vet jag, haha!

Ikväll ska jag börja förbereda håret för pandafrillen imon, om jag orkar. Mm, Martin tar studenten imon så jag, Mattias, mamma och Anna åker till Gbg och chillar där imon typ...

Iaf, här kommer tre pictures som jag lovade imorse, för jag är snällis och lägger upp vad jag lovat jajamensan!

   
1. Här är jag på mitt jobb. Det är fint men tiden går långsamt fast inte på ett tråkigt sätt. Jag kan lyssna på music och behöver inte stressa, folk blir inte sura på mig och jag måste inte vara överdrivet trevlig, så I lovet it<3
2. Eh ah bara så att ni typ vet vad jag pysslar med på dagarna, städar bland gravrabatterna typ.
3. WOHO DEN HAR JAG KÖRT IDAG!!!!!1

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0