090305

Gick upp vid halv sju, väckte Mattias vid sju och gav honom lite presenter. Han gillade dom två tröjorna jag gav honom, dock var han inte lika säker på väskan, men vi får se hur han gör :) Frukost på sängen fick han iaf!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, och har börjat bli lite förkyld. Well, hade bara varit lustigt om jag inte blivit smittat, jag hoppas bara att jag håller mig ifrån vinterkräksjukan! Men vi lekte idag också, och under lucnhen fick jag sitta vid ett eget bord med två barn, helt själv! :D det var kul, hehe. Och idag har jag faktiskt sett ett barn som somnade när han åt, haha :p Supersött, han typ bara släppte skeden och sen så liksom nickade han ner med huvudet jättemycket, han landade alltså inte i maten, men fett sött iaf!

Nu ikväll ska vi äta god mat och bara mysa, och om jag inte är helt ute och cyklar, se ett avsnitt av House<3
Well, det lär komma bilder senare!

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0