090311

Godmorgon alla!

Sitter här och fryser, för det är, som vanligt, fett kallt i rummet på morrnarna! Helt galet... Har iaf satt på golvvärmen nu, så det är varmt tills jag kommer hem!
Det är fortfarande lika mycket snö ute, så det kommer att bli en massa blöta overaller att hänga in i torkskåpet på dagis, höhö.. Fastän jag är slöast på att klä av barnen och så ^^
Åh, faktiskt roligare att gå till jobbet nu när jag vet att jag får vara kvar Mars ut! :D Oki, tjatar om det men hallå, fatta nice! (:

Idag slutar jag 16, ganska segt men aa.. Och sen ikväll drar jag till Stefan och Lina och äter där! Nicekalajs!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mattias

du kan ju typ ha på golvvärmen hela tiden nu när du är själv :P.. Fan va najs att de är kul att jobba :D



Älskar dig <3

2009-03-11 @ 09:37:56

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0