090312

Hejhej och godmorgon!

Som vanligt har jag precis ätiti knäckebröd med keso, och ska strax sminka mig och borsta tänderna... Sen iväg till jobbet och dra pulkor, torka snor, läsa samma bok tio gånger och klä på dockkläder. Men det är kul, jag trivs! Jag som älskar rutiner kan ju faktiskt inte annat än trivas på dagis där rutiner är sjukt viktigt, ja eller iaf på detta dagiset...

Ikväll när jag kommer hem ska jag packa ner lite kläder som jag ska ha med mig hem i helgen. Jag ska prova kläder också, för att se vad jag ska ha på mig på lördag... Och sen ska jag färga håret, mjaa<3 Finaly, haha!
Och sen kanske kanske kolla på House, men öh, det var tre avsnitt som det inte fanns nån text till, så jävla illa... Så vet i tusan hur jag gör nu, om jag försöker se utan texte eller inte.. Jaja, det löser väl sig.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fan va najs att du trivs :D.. Blir skitglad :D



Ta vilka kläder som helst.. Du är snygg i allt :)

Men texten är ju ändå på engelska så du klara dig utan :D



<3<3<3

2009-03-12 @ 10:23:18

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0