090313

Godmorgon!

Så var det fredagen den 13e igen! Mm, det var ju en fredagen den 13e i februari också, höhö, där ser man! :p
Idag kan man faktiskt se liiite sol! Framsteg! Jag kom på att det har inte varit sol en enda gång då jag jobbat på dagiset, hmmpf.. tråk!
Håret blev bra och snyggt, så nu är jag svarthårig igen, känns braa!
Och idag åker jag ju hem... Antingen hämtar Stefan mig i Danderyd eller så åker jag hem till dom, vi får se hur vi gör där. Och sen imon är det 50-års kalas hela dagen lång, och på söndag är det 9-års kalas hos min kusin Hilda, ska bli mys att träffa kusiner+mostrar också! Mmm, ja men det var väl det. Blir iaf värsta kalashelgen!
Tråk dock att jag inte alls hinner träffa några andra i helgen, men jag kommer ju hem över påsk såatte, då kan vi ju träffas allihopa! (:

Ha en bra dag, så hörs vi sent ikväll!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0