090322

Godmorgon!

Åh, härlig söndag idag, och jag som brukar avsky söndagar, hehe... Det är riktigt härligt ute, fastän det inte är någon sol, ja fast det är ju inte megamulet heller såatte! Har redan varit ute på en prominillis, svängde förbi Konsum och köpte lite frallor :) Jag tror faktiskt inte att dom har något fik här i Bergshamra, eller jag har i varje fall in te sett något. Knäppt!
Nu sitter jag iaf i fåtöljen, dricker te, äter frallor med ost&apelsinmarmead på och ska precis påbörja att läsa min nya niohundra sidor långa bok "Shantaram"! Hoppas att den är bra!



Kommentarer
Postat av: Anna

Den lilla ponny brickan!!!:D

2009-03-22 @ 15:18:01
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0