Bättre sent än aldrig

Sorry att jag inte har skrivit tidigare idag, har liksom inte hunnit. Vaknade ju vid elva, halv tolv någongång, sedan åkte vi till Citygross med Stefan och Lina och handlade en massamassa mat och när vi kom hem lagade vi mat direkt och när vi hade ätit färdigt och kollat klart på House-avsnittet var klockan typ åtta. Sen var jag tvungen att kolla upp vilka bussar och sånt som jag ska åka med imon till intervjun och lite sådära, men bättre sent än aldrig! :)
Well, är faktiskt inte alls särskilt nervös inför inertvjun imon. Lina tipsade mig om lite frågor som dom kunde ställa, så nu har jag kollat upp vad jag ska svara om dom frågorna kommer, höhö ^^
Uuh, jag ska upp vid kvart i sju, sju imon. det är ju faktiskt ganska tidigt i jämförelse när jag brukar gå upp. Isch, borde faktiskt sova nu. Lägger bara in några bilder från igår och en från idag :p
Skriver imon efter att jag kommer hem från intervjun sisådär omkring 11 skulle jag tro!

Godnatt alla!


 
Lina spelar rummikub. Haha, sen gick det utför, Lina&jag skrattade oss igenom sista halvtimmen av spelet. Trötta? Jaa...

 
Wohoo, en bild på mig i profil där min näsa INTE ser gigantisk ut. Och ser ni vad långt hår jag fått? :D


Bilden från idag då. Heeej långt Citygross-kvitto, höhöhöh....

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0