Högskoleprovförberedelser

Jomenvisst, precis som det står skrivet håller jag på att läsa igenom dom sista tipsen inför Högskoleprovet imorgon, som förövrigt kan gå och hoppa från Västerbron, ja Högskoleprovet då... Menmen, kilar dit och gör mitt bästa, eeeh! Har iaf stekt pannkakor att ha med mig (Mattias och jag var och kollade vart någonstans jag skulle skriva, samt kikade efter en micro men hittade ingen och pannkakor kan man äta kalla), har en macka och två bananer, mjo! Så jag lär klara mig...
8:20-16:15 ska jag skriva prov dårå, så att ni vet allihopa!

Imonkväll ska vi för övrigt antagligen gå på bio, yihooo! Kenny Begins eller En shopaholics bekännelser. Det lutar åt Kenny<3

Nu ska jag dra upp och bre min macka och sen sova och sådära!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0