Min onsdag dårå...

Hejhejhej alla!

Har kommit hem nu, mm lite senare än vanligt, men hoppade av i Mörby centrum för att köpa hårfärg, yesbox! :D Så imon så slipper jag min utväxt, kommer bli så snyggt så snyggt! Lyckades iaf gå vilse på Åhlens innan jag hittade utgången mot tunnelbanan, haha ^^
Jag försökte mobilblogga innan idag, men det har visst inte kommit fram, fett tråk! Jaja, jag sa typ bara att jag hade rast och sådära, så ni missade ingenting. Idag har jag lärt mig att skala frukt snabbt med kniv! Jag har ju aldrig behövt lära mig det innan eftersom jag inte äter frukt, men nu så behövde man det, och efter några dagars träning kan jag nu skala snabbt! Jag är stolt! Prövade dessutom att käcka en liten päronbit eftersom jag tålde det i höstas, men usch och fy vad det började klia i munnen och i ögonen... Inte kul, men det gick bra iaf!

Ikväll ska jag åka till Stefan och Lina som sagt, ska väl dra hemifrån runt kvart i sju eller nått, så är jag där lite efter sju.. Nu innan ska jag försöka få upp värmen (alltså jag skämtar INTE, det är fett askallt i rummet!) och samla ihop lite grejer jag ska ha med mig till dom ikväll! Mmm, yesbox!

psst, det är fortfarande jättemycket snö här, och det har snöat till och från hela dagen. INTE KUL!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0