Myskväll

Sitter just nu i sängen och myser. Tidigare ikväll följde jag med Mattias och Setafn när dom skulle köpa en dator av en snubbe på Lidingö. Jag bestämde mig för att inte följa med in och stod utanför. Trodde det skulle ta typ 5-10 minuter, men det tog sådär 30-35 minuter, haha. I was kind of genomfrusen, men typ mitt eget fel eftersom jag inte ville gå in ^^
När vi kom hem vid halv nio orkade vi inte ställs oss och steka kött, så vi beställde pizza istället. Mina tår är fortfarande stelfrusna, illa! Nu sitter vi i sängen, kollar på film och har precis ätit upp och bara myser. Mattias åker ju hem till Lessebo imon, så jag är ensam hemma hela veckan. Kommer dock inte lida så mycket av det, jobbar ju hela dagarna denna veckan såatte! 7:45-15:00 imon!

Godnatt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0