Näsblodskonst



Jorå, sån här fin näsblodskonst kan min kära pojkvän åstadkomma under en prominillis från Universitetet och hem en lördagkväll. Kreativt måste jag säga!
Nu har jag iaf skickat in ansökan om utbildning, och jag har också upptäckte att jag hela tiden har kollat på fel skola, när det gäller antagningspoängen :@ Det är Västerås som har 14,9 och inte inte Eskilstuna, skithelveteochsäntdära! Eskilstuna har högre och, aah, ni fattar ju. Vill inte bo i Västerås, har ställt in mig på E-tuna nu men men vi får se vad som händer liksom! Peppade upp mig med tanken på att det är The Sounds på Popcirkus på onsdag, och så ska jag och Mattias nog dra och kika på Lasse Lindh på Valborgsmässoafton (ja, för vilka ska vi festa med, eeh?!), så det kommer nog bli alldeles utmärkt!
Ont i magen har jag förresten också, har ätit way to much mat och godis, och druckit förmycket Pepsi Max. Och jag var smart och drack ännu lite mer, bara för att det är gotti och sådära, och fick mer ont i magen, hehe!

Och förresten, KENNY BEGINS ÄR FUCKING SÅ JÄVLA ASBRA! SE DEN<3333333333
Imon ska vi städa + att jag ska köpa nya hörlurar!

Hejdå&godnatt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0