Vattenpöl och hundvalp

Wohoo, idag har jag fått byta mina första blöjor, jamenvisst! (: Gick finnemang, har ju gjort det innan och så när jag suttit barnvekt hemma, men det var ju ett tag sen, men fett enkelt var det ju iaf!
Är dock ganska trött. Det blev ju bara typ 5,5 timmars sösmn inatt, så ska nog lägga mig ganska tidigt ikväll, ska bar ta tag i all tvätt först.... Hmmpf.
Haha men iaf, idag på jobbet så var det en del snö kvar, men också galet många vattenpölar och dom var välbesökta och sådär, hehe... Och så står jag och snackar med Ebba och så hör jag bara världens illvrål, och då har liksom Isac trillat i hela vattenpölen och liksom ligger på mage i den, blöt i hela ansiktet och ja, höhö, stackarn! Kallt måste det ha varit!
(Oki måste också bara säga att jag har sett världens sötaste hundvalp idag! En av pedagogerna hade med sig sen hund på förmiddagen för hennes pojkvän skulle hämta den vid 11, så den var bunden utanför men iaf. Hur söt som helst, en 4 månaders gammal brun New Founland-valp. Jag dog<3 Det var jag och alla barnen som hängde vid staketet i en halvtimme och vrålglodde, haha<3)

Nu blir det tvätta x antal maskiner, sticka upp och möta Mattias vid ica, duscha och senare ikväll lägga in bilderna från i helgen här på bloggen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0