Vitpepparkorn

Hejhejhej!
Hemma från jobbet nu, och ja jag fick springa som tusan till tuben i morse, hehe, men jag hann ju såatte! (:
Strålande vårväder har vi för övrigt haft idag, sol med blå himmel, dock ganska kallt om man inte stod i solen...
Iaf, idag kräktes en tjej på dagiset vid bordet när vi skulle äta mellis, usch! Jag typ; " :O Louise, hon spyr!" Så jag fick hjälpa henne ut till Lousie som bytte kläder och gav henne lite vatten, som hon kräktes upp igen. Och så kräktes hon ytterligare fyra gånger innan hennes mamma kom och hämtade henne. Magsjuk? Jomenvisst! Uh, hoppas nu verkligen inte att jag blir smittad... Sitter bredvid henne på vilan och vid samma bord och sådära, men har spritat händerna tusen miljoner gånger och sådära nu, plus att det första jag gjorde när jag kom hem var att svälja tolv vitpepparkorn. Så kom ige nu Sara, var motståndskraftig! :p

Kommentarer
Postat av: Lovis

heja vitpeppar!

2009-03-18 @ 19:25:33
URL: http://somlighet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0