090501

Godmorgon!

Tvekade: Jag blev otroligt tveksam på om jag skulle skriva 04 eller 05 i datum. "Klart att det inte kan vara Maj än", tänkte jag. Men jo, så är det. Idag är det första Maj och jag är inte bakis. Otroligt skönt måste jag säga! Idag ska jag packa ner det sista, fixa handbagage och åka in till stan och fixa ut allergitabletter och köpa en bok, sen är jag klar för Turkiet!

Igår: Vi var och kikade på Lasse Lindh. Det var en trevlig och peppad konsert! Kanske lite för peppad för Lasse själv, som kanske hade tagit en öl för mycket, hehe. I slutet höll han på att svimma, så han tappade bort texter till två sånger, men publiken var väldigt hjälpsam och sjöng med och stöttade honom. Trots hans snedsteg så var det en skitkul spelning, ett mycket trevligt sätt att spela Valborg på! :)



En suddig "Dagens outfit", hehehe.


Förband var Kristoffer Hedberg. Tyckte han hade samma röst som Ledin.


Lilla Lasse


"Jag klarar mig aldrig ensam"


Sebastian Karlsson från "Idol" kom upp och sjöng med i "Kom Kampsång" & "Skyll på mig"


Så jävla coolt! Hahah, eftersom jag vann på GH förra fredagen,så fick jag
välja en grej ur en automat i tuben :D Så vi valde en i Östermalmstorg,
och så ska vi lägga i pengar och så står det "för lite pengar ilagt". Så Mattias
trycker på få-tillbaka-pengar-knappen, och så trillar det ner 12 spänn. Wohoo!
Iaf, jag ska välja, och så säger Mattias; "Om du är sugen på kexchoklad så ta nr 34,
då har du chans att få två stycken samtidigt!" Så jag trycker på 34:a, och hahaha, det
trillar fanimej ner två stycken kexchoklad! Haha love it<3 Två kexchoklad för hittade pengar!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0