090513

God middag!

Hunnit med: Klockan är redan kvart i ett (!!!), och jag vaknade runt tio i tio, efter att ha drömt att det fanns sköldpaddor i Östersjön, HAHAH! Hade iaf fått ett sms ifrån Mattias om att han var påväg hem och ville gå ut på en prominillis om en kvart! Så jag typ flög upp ur sängen, kädde på mig, borstade tänderna och tog medicin. Sen gick vi längs vattnet, och det luktade en massamassa blommor, och så regnade det små vita blomblad över oss<3
Vi gick förbi ica och köpte skinka, sen drog vi hem och gjorde Svampbob-toast,fetinggott!

Senare: Hämtade banankartonger på ica igår, så nu ska jag väl packa ner mina saker jag har i bokhyllan. Får se hur det går, typ. Men ah, hehe, det är väl det enda som jag har planerat? Eh, jag vet inte, HAHAH!

                                          
Mattias ska posa                Svampbobtoast<3                    HAHAH! Look-a-like-HUSMOR

Kommentarer
Postat av: Mattias

Rumpstön och ja xD

2009-05-14 @ 09:14:59

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0