090515

Hejhejhej!

Nej: Jag har inte precis vaknat, jag är redan färdigsminkad, påklädd och fixat pandafrillen! Ska alldeles strax borsta tänderna sen dra in till stan och kika efter presenter till Anna&Emmelie som har fyllt år ;D Mattias ville att jag skulle titta förbi på KTH där han sitter och pluggar, får se hur jag gör... Blev inte helt nöjd med frillen idag, så då äre inte säkert att jag vill visa upp mig för Mattias kompisar ;P

Ikväll: Vi ska titta på Änglar&Demoner (som Stefan hade sagt till Mattias hade fått dålig kritik för dom bara "sprang runt" hela tiden, så vi får se hur den blir...), och Mattias och jag ska laga mat till Stefan och Lina hos dom, gotti!
Jg funderar också på att baka typ muffins eller nått och ha med mig på bion istället för att köpa godis. Inte nyttigare, men billigare, hehe!


Ni liksom ser, helt fail!


Woho, slänger in en "Dagens outfit" också ;D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0