090521

Tjenare!

Idag är det då tydligen röd dag, hmm... Där ser man! Idag ska jag packa ner alla mina saker i lådor+resväska, även sakerna som finns på väggarna. Kommer bli tomt... Fast helgen kommer gå snabbt så tror inte man kommer märka det så mycket;
Fredag: Kila på stan och köpa Emmelies presenter
Lördag: Åka till Västerås över dagen ;D
Söndag: Oki, inget planerat men någonting händer väl? :p

Jag har även upptäckt att jag bara får ha med 15kg i resväskan när jag flyger. Tusan också! Ifs vet jag inte vart alla dom kilona skulle komma ifrån... Elle rnu när jag tänker efter vet jag det; skor, kläder, födelsedagsoresenter, smink. Uh, komer behöva väga väskan pretty många gåger för att inte vara orolig för att få betala övervikt! :p

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0