090524

Godkväll!

Blä, idag har jag bråkat, varit trött, arg, sur, yr i huvuder, glad och, hmm allt annat mellan himmlen och jord. Jag har fått reda på att det finns LILA POTATISAR som heter Blå Kongo (hur coolt är inte det liksom?!! Att dom är lila liksom, inte att dom heter Blå Kongo, höhö...)  och att jag ska äta sånna hos Mattias mormor&morfar i sommar! Vi har lekt med min gamla AnaPen, och sprutat in dne i ett äpple så att Mattias fick träna. Jag har packat tusen miljoner smågrejer i olika lådor och i min resväska, som antagligen är alldeles för tung (väger alltså mer än 15 kg), så jag lär få betala för övervikt, vilket inte är så farligt; bara 30:- per kilo. Och den väger max 17kg såatte, det är typ 60:- Jag fixar!
Vi har också grillat på bryggan idag. Först blev det fail, Mattias gick upp och började steka köttet då jag märkte att grillen tillslut blivit varm, så vi kunde grilla iaf! Sen packade vi det sista och efter det gick vi till Ica och papperinsamlingen och lämnade in en massamassa kartonger och så, sen vidare till Konsum där vi köpte lite lösgodis för 4,90hg, billigt! Drog hem, drack cola light och kollade på Bridget Jones dagbok. Jag hoppashoppashoppas att jag har packat ner allting, men har en känsla av att jag har glömt en massa important stuffs liksom... Åker iaf härifrån imon runt, eh, halv elva och sen går flyget vid tolv, såäre!





       


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0