090525

Tjenare!

Idag har jag lämnat Stockholm. Jag har lämnat alla ljuden, lukterna och tunnelbanan. Kommer att sakna det lite tror jag...
Iaf, jag tog flyget hem till Växjö, slapp betala övervikt (väskan vägde 15,2kg), fick inte megapanik på flyget och min väska kom fram hel och bra! Mamma och Anna mötte mig på flygplatsen, vi åkte in till stan, käkade pizza och fixade ett par ärenden. Sen vidare till Rusta där jag fixade FESTIVALTÄLT<3 och sen Maxi där jag finaly köpte hårfärg, och hårspray! Woho! Mamma var trött så jag fick köra hem, längesen jag körde men fetingkul!
När vi kom hem hjälpte vi till att packa upp maten, sen gick jag och Anna till Ica och hämtade ut mina förstoringar som jag hade köpt, och dom blev faktiskt riktigt bra! :D Påvägen hem gick vi förbi skolan och vi kunde inte låta bli att leka lite där, haha! Fail förmin del iaf! Sen blev det bara hem och färga håret, äta toast och se på Boston Tea Party!<3

      

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0