Pics från Turkiet.

Hemma: Nu är jag hemma i Sverige igen. Flygresan gick bra, fastän jag var dödligt rädd för att det skulle finnas terrorister på planet. Vi var hemma och somnade runt fyra i morse. Gick upp vid tio och började packa iordning saker som skulle skickas hem med Mattias föräldrar. Jag har nu en halv låda med kläder kvar i Stockholm.

Bilder: Har laddat upp typ femhundarmiljoner bilder och likamånga bildtexter, såatte... Grattis til er som orkar titta, hehe.


På Arlanda och väntar på att få stiga ombord. My beloved boyfriend var ej nykter och sov litegranna. Och sen flygmat, faktiskt god.



På bussen mot Hotel Kemer Resort. Wonderful vart det där sen<3 God kvällsmat med jordgubbar, maränger och persikor.



Woho, jag med två übersnygga drinkar! Älskar sugrörsdekorationerna<3



Dag 2 regnade det så jag, Mattias, Stefan, Lina & Ann drog in till Kemer City och gick på bondemarknad.



Hej bondemarknad. Var mysigt och tanten har snygga byxor, hehe. Sen gick vi in mot Kemer och klocktornet.



Bild 1: På kvällen innan vi skulle gå och äta
Bild 2&3: Dag 3 var det också dåligt väder, så vi gick ner till Kemers hamn. Det var fint.



Träffade på en katt som tyckte jag var sådär lagom jobbig när jag knäppte typ ganska många bilder på den, hehe.



Bild 1-3: Gruppfoto på Mattias, Stefan & Lina. Sedan ett till gruppfoto på Mattias med föräldrar. Och paraplydrink, mmm<3
Bild 4: Dag 4 var det nice väder så vi spelade lite minigolf på eftermiddagen. Jag kom delad förstaplats, mohahaha!



Såg en ödla på en palm :D Sen shottade Mattias och Stefan tequila (som förövrigt bestod av typ 90% vatten, heheh). Vi spelade lite yatzy och jag har ett litet huvud på en alldeles förstor kropp! :/



My beloved boyfriend<3



Vi gick på restaurangens Kinarestaurang och åt tio små rätter. Sen gick vi och kollade på kvällsunderhållning och det var en dam som hade med sig två ormar, och en liten tjej pussade på en orm sen, gulligt! Hotellet var fint även på natten.



Time for havsbad. Jag var pretty skiträdd för hajar, och det var typ 4 meter djupt. Lina lånade cyklop och simmade omkring lite, och jag posade sådär lagom mycket på bryggan.



Älskar att det är så mycker färger på kryddor där i Turkiet.



En dag åkte vi till grannbyn Göynük och gick på marknad. Ann blev bjuden på te hos en teförsäljare som gillade att posa. På kvällen åt jag en dekorationsmarängsvan och drack paraplydrinkar<3



Sista dagen... Vi åt jordgubbar vid poolen och åkte en massamassa vattenrutschkanor! Söt bild på Stefan&Lina och så den sista bikinibilden som visas på mig i denna bloggen... Sexigt, mhmm, HAHAH!



I love you, I love you, I love you<3

Kommentarer
Postat av: Ma

Åhh.... det ser verkligen ut som om ni har haft det jätte härligt!! fina bilder.... Härligt att få komma till sol o värme o bara komma bort från vardagen ett tag!!

Kram Ma

2009-05-11 @ 10:14:30
Postat av: Anna

Jag håller med mamma, sjukt mysigt. Men jag har inte fått något presentkort på Vila, vad har du fått det ifrån. Coola bilder iallafall, kul när du kommer hem:P

2009-05-11 @ 15:33:48
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0