Ej samarbetsvilligt hår och jag MÅSTE färga det!


TACK OCH LOV FÖR PHOTOSHOP<3 Mitt hår är brunsvart, EJ SNYGGT! Färga på måndag, ohja!

Ser ni?! Det vill inte samarbeta för fem öre, gaaah :@ Hoppas det blir snyggelisnyggare imon då vi ska till Västerås, hehe. Nu regnar det ute, VILL.INTE åka in till stan, but I have to... Hoppas nu bara att presenterna finns annars dör jag. Ska belöna mig med ett vitt puder ifrån Shock också tror jag allt, eller en kolsvart ögonskugga, får se vad de blir. När jag kommer hem ska jag gå förbi Konsum och köpa lösgodis för 4,90hg, det är extrapris, I like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blek och färga rött? :D

2009-05-22 @ 13:38:05

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0