Kemer, Turkiet, dag 3

Dag 3. Vaknade inatt av att det askade. Blev radd och vackte Mattias som gjorde upp en flyktplan ut fran hotellet om det skulle borja brinna. Jag blev lugn och somnade om, hehe! Vaknade vid halv nio av att staderskan knackade pa dorren och ville stada. Vi gick och kakade frukost da, och jag at en massa pannkakor med hallonsylt, croissants, halloumiost och chokladflingor. Gott, mhmmm! Mmm, justde, det osregnade som fan, sa det blev inget solning alls. Ganska bra det, for alla var pretty branda sen igar, haha! Spelade canasta, ett kortspel som alla i Mattias familj spelar fast jag har lyckats undvika det enda till nu, haha. Larde mig iaf lite...
Drog sedan in till Kemer och gick en stund pa bondemarknaden. Mysigt, dom hade en massa frukter och annat lantligt. Sag en katt med bara tre ben och bara ett ora sen. Tyckte synd om den och ville ha den... Iaf, Mattias ar en javel pa att pruta! Haha, men jag tycker det ar megapinsamt och skams, sa jag gar ivag, HAHAH! Har iag kopt en SVAMPBOBHANDDUK IDAG<3 Mattias prutade ner den till 53 svenska kronor,wihoo!
Nu ikvall har i atit pa en italiensk restautang pa hotellet, fatt reda pa roliga saker och jag har ont i fotterna for jag har gatt i klackskor nu ikvall,for man skulle va finkladd.

Imon hoppas vi iaf pa finfint vader, aven fast det finns folk som sager att det ska regna i tre dagar. I hope not!     

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0