Kemer, Turkiet, dag6

Tjohej!

Nu skulle jag precis skriva ett inlagg, men nu borjar detaska, sa jag far ta det javligt snabbt, HAHAH! Iaf, idag har det varir fint vader pa formiddagen. Vi badade i poolen och nu antligen sa har dom lagt i tradacket ut i havet, sa man kunde bada dar. Jag var forts skitradd for att hoppa i,liksom, HEJ ALLA HAJAR! Men sa tillsist vagade jag, men blev skitradd och fick panik och typ hoppade uppfor stegen igen. Mm, alltsa, det var typ 6 meter djupska tillaggas. Fett laskigt. Sen hoppas jag i iaf, och jag fick lana Mattias cyklop sa jag kunde kika efter hajar. Haraven kopt ett par fejkconverse idag, mhmm. Nu askar det asmycket och jag blir radd och ska springa till Mattias, HEJDA!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0