091107, 20:34

Idag har jag inte orkar blogga någontong. Typ mest för att jag inte har så mycket att skriva om.
Vaknade vid fem någongång i morse och kände mig bakis, trots att fredagskvällen bestod av pepsi max och kycklinggryta. Gick ner och la mig i soffan, vaknade igen vid 10:38. Mattias dukade fram frullis, ägg och rostade mackor. Medan Mattias kollade på "South Park" så gick jag och fixade iordning mig. Fick panik, hårsprayet var slut. Försökte fixa frill iaf med hjälp av vax. det blev jättefult men jag orkade inte bry mig. Vi åkte in till stan, Mattias köpte en tjocktröja, en t-shirt och några par strumpor. Sen gick vi till Systemet för Mattias skulle köpa lite dricka tills på kvällen. Det var första gången jag blivit "med-leggad". Mattias blev leggat och jag också! Förövrigt så var det en skittjurig tant som satt i kassan och hon kollade på mitt körkort i typ flera sekunder, tittade upp på mig, och kollade ner på körkortet igen. Liksom, "JA DET ÄR MITT KÖRKORT!". Vi åkte hem, jag fick skratt/gråtattack för jag var så trött, så när vi kom hem så duschade jag lite, sen joinade jag Mattias i soffan innan han skulle dra iväg.
När jag pussat honom hejdå så satte jag mig och spelade sims, jag sparade typ var femte minut och det funkade för spelet stängde inte av sig. Tog en paus i spelandet och kollade på Kent's live-spelning från New York. Den var jättebra, jag fick rysningar och hade lust att gråta lite. Längtar som fan till turnén nu!
Fixade iordning mat efter det, rester. Hällde upp ett stort glas kall Pepsi-Max, satte mig i soffan och åt, samtidigt som jag kollade på "Nurse Jackie" på SVT-play. Jättebra program så jag var tvungen att kolla på alla föregående avsnitt, och de tär just det jag sitter och gör nu. Orkar inte vara social på msn utan bara sitta och mysa i soffan. Mattias kommer nog inte hem alltför sent inatt tror jag inte, det spelar nog ingen roll.
Förövrigt så vill jag ha en cool peruk, bara för omväxlings skull. Om jag hade haft pengar så hade jga budat hem en från tradera, men min plånbok/bankkort är väldigt tomma nu såatte. Det får vänta tills jag vinner på Triss eller nått liknande.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0