091114

Idag gick jag upp första gången typ någongång runt halv sex, kvart i sex, bara för att jag skulle äta frullis med Mattias innan han skulle iväg och jobba. Jag sov väl typ hela tiden, men fick iaf i mig en macka med ost och aprikosmarmelad<3 Sen gick jag upp i sängen och försökte sova igen. Det gick inte. Ansgar mjauade och fastän jag var jättetrött kunde jag inte somna! Så jag tog täcket och tryckte ihop mig i soffan, tände lampan för att Ansgar skulle sluta mjaua (det funkade faktiskt) och sen lyckades jag somna. Vaknade vid 10 någongång, jättetrött och med huvudvärk, isch. Nu ligger jag på soffan och tittar på Barnkanalen och vilar. Det ska jag väl typ göra idag, tills jag orkar gå till affären och köpa sallad och grejs tills ikväll, såatte!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0