091115

Jag <3 Tekniska prylar= </3

Jag vet i tusan vad jag pysslar med men alla tekniska saker jag har har en tendens till att bli megasega, gå sönder, you name it. Igår var det min ipod som la av (Mattias lyckades få igång den iaf<333), idag är det min laptop som en tid tillbaka har varit jätteseg. Jag upptäckte att jag bara hade 1,9GB minne kvar, och jag har ingen aning om vart dom andra 146GB har tagit vägen! :( Jag har inge movies eller nånting på datorn, GAH BLIR GALEN! Mattias ska iaf ta en titt på den ikväll och se vad jag har gjort med den (jag har nog också kanske lyckats sega ner Mattias datorn, men jag har ingen aning om vad/hur jag gör för att förstöra dom!)
En teknisk sak har jag iaf lyckats med idag; lagt in några avsnitt av "Hanna Montana säsong1" på IPODEN! Ska kolla på dom när jag åker hem på fredag, bästa underhållningen!


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Hejje! Nja, det är båda knäna, som känns lite knas. Man vill knäcka ut dom!! Som man vill knäcka ut fingarna, så vill jag göra med knäna:P Men vågar inte, haha!!

2009-11-15 @ 18:11:08
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0