091119

Klockan är 09:28 och jag ha redan varit uppe sedan 7. Inte frivilligt utanför att det kanske kommer en snubbe som skulle kolla nått med elen idag eller imorgon. Han har inte kommit än= jag hade kunnat sova till 9. Jaja, jag har iaf hunnit diska och mäta mig. Jag är 166cm lång så nu vet ni det liksom!
Hoppas iaf att elarbetarna hinner komma innan jag går till jobbet, förra gången dom var här var jag ju som tur var hemma. Tänker på Ansgar, dom hade nämligen dörren helt öppet ut till korridoren, han kommer ju så smita ut. Måste sätta upp en lapp på dörren om att vi har katt, så dom vet det.
Ikväll ska jag packa inför hemresan imorgon. Ska ta med mig en klänning som Anna ska sy om lite, och så ska jag ta med hennes rutiga skor som jag bytte till mig. Hoppas hon gillar dom och att dom passar!
Ska ju inte åka förens om 1h och 45m, så hinner nog vika in lite tvätt också, effektivt jag vet!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0