091123

Tjabbaaaa!

Jag har varit skitdålig på att uppdatera i några dagar nu, bl.a för att internet hemma hos mami krånglade och för att jag var aptrött igår när jag kom hem till sthlm!
Iaf, idag har varit en riktigt mysig dag<3 Jag mötte Mattias vid centralen idag efter jobbet eftersom han skulle köpa kläder inför doper nu till helgen. Kvällen slutade i en mörk biosalong och "New moon"! Mattias tyckte vi skulle ha en riktit myskväl och hade bokat biobiljetter redan igårkväll. Vi köpte godis, åt på Hötorgshallen och gick omkring i affärer, jättemysigt! Fimen var bra också, fast jag kan fortfarande inte jämföra med böckerna (och nej jag kommer inte läsa dom just nu, kan verkligen inte läsa böcker som är superhypade, vilket Twilight-böckerna är såatte...). Mattias är bäst på sånna här överraskningar, min lilla babie<3

Nu ska jag dricka typ 3 gas vatten för jag är skittörstig och sen ska vi kolla på "Paradise Hotel".

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0