091126

Tjabba!

Hemma från jobbet, idag hade vi möte i två timmar och jag höll på att fnissa ihjäl mig hela tiden. Mest för att jag var så trött och inte fattade någonting av det vi snackade om. Lyckades iaf dölja det ganska bra, fnissandet alltså. Efter jobber handlade jag köttfärs och ägg, sen åkte jag hem och mimade som vanligt på tunnelbanan till mina låtar på ipoden. Gör ALLTID det såfort jag lyssnar i hörlurar, måste ju se ganska kul ut kan man ju tycka. Det är iaf ingenting jag tänker på utan mimandet bara kommer såatte!

Har världens gosigaste lilla sötkatt på mina ben och så snart han reser sig (och "Vänner" är slut) måste jag ta tag i disken, den fyller hela bänken. JAG ORKAR INTE! Please, kan ingen komma hit och diska åt mig?
Sen måste jag packa inför i helgen och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig på dopet. Panik ja!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0