091130

Sista november idag. Känns knäppt.
I helgen åkte jag hem för att gå på dop för Mattias systerdotter som han skulle bli gudfar till. Lilla Alva var jättesöt och hade minismå fötter. Mattias var duktig i kyrkan och Alva grät ingenting. Tyvär kunde vi inte stanna kvar hela dopet eftersom Mattias morfar som låg på sjukhus blev hastigt mycket sämre och vi åkte dit till honom efter att vi ätit. Vi var kvar på sjukhuset i ett par timmar innan vi åkte tillbaka hem.
På söndagen var jag hemma och umgicks med mamma och Anna medan Mattias och hans familj var hos sin morfar på sjukhuset. Vi var mest hemma och chillade. Vid halv sex tiden på kvällen åkte vi tillbaka upp till Stockholm.
Inatt blev Mattias morfar plötsligt mycket sämre och läkarna kunde tyvär inte rädda hans liv. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag såklart är väldigt ledsen för Mattias's och hans familj skull. Det är aldrigaldrigaldrig kul när sånt här händer.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

<3 krama om honom en massa från mig också!!

2009-11-30 @ 21:34:28
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vila i frid, Mattias morfar.

Ge Mattias en klapp på axeln från mig :)

2009-12-01 @ 00:21:54

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0