30 minuter kvar

Endast 30 minuter kvar tills "True Blood" börjar! LOVELY<3 Mm kanske är lite småbesatt men det är luuugnt va! Enda beroendet jag har (förutom att jag MÅSTE ha lösgodis på helgerna).
Ikväll har Mattias och jag ätit varma mackor/toast och druckit te i soffan. Riktigt riktigt mysigt! Och efter det diskade jag och höll på att frysa ihjäl, funderade på att krypa in i ugnen och värma mig lite men istället så duschade jag jättevarmt jättelänge, det hjälpte! Målade på lite nytt nagellack gjorde jag också. Och innan "True Blood" börjar måste jag lägga in "Röd" på ipoden, för den kom visst inte in imorse, illa!
Imorgon är det torsdag och klänning/kjoldag! Plus att det ska snöregna från imorgon på morgonen till typ på fredag mitt på dan. Känner inte peppen alltså! :/

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snöregn?! Segt. Nu drar skiten igång.

Tur att "Röd" finns att lysa upp dagarna.



Och i eftermiddag ska jag köpa Kir.

Kl 14 idag är veckans jobb slut. Woho!

2009-11-05 @ 06:36:26

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0