22:05, söndagkväll

Jag lyckades faktiskt tillsist gå till Konsum, men det tog emot något så fruktansvärt. Hade Markus Krunegårds musik högt i öronen, det underlättade iaf lite. Var så duktig när jag kom hem och gjorde potatisgratäng. Har aldrig gjort det innan och jag måste ge mig en eloge till mig själv då jag egentligen inte klarar av att varken skala eller dela potatisar utan att sitta med rinnande ögon och täppt näsa. Detta händer naturligtvis denna gången också men what to do? Mattias var ju inte hemma såatte. Som tur är går det över ganska snabbt sen. Kollade på Barnkanalen under tiden (barnkanalen har stått på hela helgen här hemma hos oss), var roligt. Jag har också druckit upp en hel lite apelsinjuice idag. Kan inte ha juice hemma utan att dricka upp den direkt, så är det bara.
Nu tittar vi på "Vem kan slå Filip och Fredrik", det verkar som om Filip&Fredrik förlorar igen, hmm..
Ska väl välja kläder tills imon, dricka lite vatten. Typ det.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0