Ett rosa paket müsli

Idag har det varit skitdåligt väder hela dagen. Tur att jag bara suttit inomhus förutom när jag gått till och från bussen. När jag satt på bussen hem så bestämde jag mig för att åka till Ica och handla istället för vårt sugdåliga Konsum, sagt och gjort. När jag är där inne kommer jag på att min müsli är slut och styr mina steg mot müslihyllan. Jag börjar direkt spana efter ett müslipaket som är rosa, klart att jag måste ha rosa müsli. Typ, skit i smaken sålänge paketet är rosa hahaha! Blev lite smått upprörd över att dom inte hade nån helrosa, så jag fick nöja mig med en lite mörkrosa müsliförpackning. I think I'll survive!

Imorgon är det upp tidigt som gäller. Ska lämna av Ansgar hos veterinären 7:15, måste alltså gå hemifrån runt 06:35. Ochvet ni vad Mattias upptäckte idag; att Ansgar har sex trampdynor! Ferm som sitter på dom vanliga ställene plus en som sitter längre upp på tassen, ovanför "tummen" liksom! Har aldrig reagerat på det innan, men där ser man iaf!

Kommentarer
Postat av: Lovis

angående the sounds:

det verkar inte riktigt så nej :(

2009-11-05 @ 23:01:09
URL: http://somlighet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0