Hannah Montana

Oki, jag skrev ett inlägg och postade det, men nu har det tydligen inte kommit fram/jag postade det inte?! Iaf, jag har kollat på "Hannah Montana the movie" nu och den ska sååå in på IPODEN om den får plats!<3
Annars funderar jag på om jag ska gå ut och partaja på fredag när jag ändå är hemma. Beror på om någon är på lite PARTY eller om mamma har andra planer. Bäst att fråga henne innan jag bestämmer nått. Men annars hade ju lite PARTY inte suttit fel<3
Nu ska jag knalla iväg till affären och handla mjölk för jag ska göra fläskpannkaka till kvällsmat idag!

Kommentarer
Postat av: Ma

Klart att du kan partaya loss lite på fredag...bara du är pigg på lördag!? Det är både fest och gratulation av din bror! :)

Kramelikram

2009-11-15 @ 21:59:28
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0