Så seg...

Jag orkar inte gå till affären, jag orkar inte diska och jag orkar inte bädda sängen. Vill typ sitta här och göra ingenting. Men måste gå till affären coh köpa mat, och måste diska för det är jättemycket disk på diskbänken. SÅ TRÅKIGT! Nån som vill komma hit och diska lite kanske?
Imorgon får jag ingen sovmorgon heller :@ Vi ska få elmätare i lägenheten, så på måndag och tisdag ska dom vara på vår våning och en annan, och någongång mellan 07-16 dessa två dagar kommer dom till oss. Och nej jag vill inte ligga och sova när dom kommer, så måste alltså gå upp vid 07 istället för 09:30, det suger faktiskt ganska jättehårt!

Får väl ta och lägga in lite bra music på ipoden och traska iväg till konsum (traska är ju förresten ett ganska gulligt ord nu när jag tänker efter...). Måste väl försöka kamma ut mitt hår, helt ruffsigt efter tupperingen igår;

Ett, två, tre. nu går jag till Konsum.


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0