08:12

Veckans längtsta arbetsdag idag, 7 timmar. Jag har på mig min fina prickiga klänning idag, känner mig fin! Har också lyckats kleta ner hela baksidan av min sked med fil, så varje gång jag jag håller den blir hela handen full med fil, typ.
Hela min kväll ikväll kommer bli stressig. Måste städa (det tar faktiskt längre tid än man tror att städa denna 23kvm stora lägenhet än man tror), packa tills i helgen och fixa mat (kanske Mattias fixar om han är hemma! ;D ). Och det viktigaste, häll på att glömma; LADDA IPODEN MED NY MUSIK<3 Måste lägga in Regina Spectors nya album, har haft det på datorn några veckor man aldrig kommit igång att ladda över det, men ikväll så!
(Ps, jag är expert på att sätta min socketboostade müsli i halsen, hahah)


Kommentarer
Postat av: B2

Åh, vilken fin klänning! Nu blir jag avis. Har dock en liknande i rött, svart och vitt. Fin stil iaf! :)

2009-10-08 @ 11:56:34
URL: http://lastwaltz.blogg.se/
Postat av: emma

skönt det (: vad gör du denna torsdag sötnos?

2009-10-08 @ 14:02:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Marcus

"Har också lyckats kleta ner hela baksidan av min sked med fil, så varje gång jag jag håller den blir hela handen full med fil, typ."



Och det är så klart alldeles för jobbigt att under 2 sekunder torka skeden ren, så att du slipper kladda och smeta med fil resten av frukosten? :p

2009-10-08 @ 14:02:37

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0