10:28

Idag blev jag lite suris, eller jag blev det precis nu. Upptäckte att Ansgar tagit sönder ett par av mina favoritstrumpbyxor som INTE GÅR ATT KÖPA LÄNGRE :@ Det var dom svart-vit-randiga som jag köpte i somras. Så då blev jag helt enkelt lite arg, och lite ledsen för dom var så fina.
Jag ska ju iaf strax åka till jobbet. Idag ska vi pyssla för dom har sportlov här i Sthlm, alltså inga ordinarie lektioner. Mm, idag ska jag också hämta ut min kent-biljett. Jag hoppas iaf att den finns kvar, annars blir jag ännu mer ledsen. Fast det har jag verkligen ingen lust att vara, så biljetten finns kvar. Punkt slut!


Kommentarer
Postat av: Kit

klart den finns :)

hoppas pysslet går bra

och inte gråta över trasiga strumpor ;D

2009-10-26 @ 12:43:18
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: Ma

Va fin du va i håret idag!! Jättefint! Fint nu när du klippt luggen :)

Hittar jag randiga strumpbyxor till dej köper jag dom!

Pannisen hälsar oxå!

Kramar

2009-10-26 @ 17:04:19
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0