17:20, fredagkväll

Okej, jag kollar ut genom fönstret och det är kolsvart utomhus. Tror klockan är typ 21:00 eller nått men hon är inte ens 18. Jobbigt :@ Jag som är så hungrig och vi ska inte börja laga mat förens vid 18:30! Får nog se till att det blir lite ändring där alltså...
Jobbet idag var sjukt slapp. Tre elever på sju vuxna. Jag passade på att göra en jättefin rosett, svart med några vita sträck på, men glömde den såklart på jobbet när jag gick hem. Ni får vänta enda tills på måndag innan ni får se den, helt enkelt. Jag slutade iaf vid 11:15, men åkte inte från jobbet förens 12:00, vi satt och åt lunch och jag hade ingen brådska hem, bara tvätttid vid 13. Så när jag väl va rhemma tvättade jag, torktumlaren funkade inte idag heller, så badrummet är belamrat med tvätt som hänger och torkar :@ Gick ut en runda med Ansgar också och ja det är väl allting jag har pysslat med hittils.
Hoppas på att vi kan se nån bra film ikväll, men jag lär somna pretty early ikväll, är jääääättetrött!
Imon är det ju Halloween, eller iaf då alla Halloweenpartyn är. Jag ska vara hemma, känns sådär men jag ska inte klaga. ni som ska festa får festa lite åt mig också, oki?


Kommentarer
Postat av: Jullan och Micha

hej! du är jätte söwt om du besöker vår blogg! tack söwwtnos<33

2009-10-30 @ 21:03:27
URL: http://sweetestgirls.blogg.se/
Postat av: Mattias

HAAH, kisse ser helt galen ut på översta bilden :D

2009-10-31 @ 07:21:48
Postat av: Ma

Funderat på att införskaffa er en tvättställning?? Ser ut att behövas! Ha ha .... Ansgar ser lite konfunderad ut?

Kram kram

2009-11-01 @ 09:36:27
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0