20:54

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och STORSTÄDAT hela lägenheten! Jag skurade tillochmed liksom runt själva toaletten, alltså på den fast nedanför, öh. Haha ja ni fattar... Nu kollar Mattias på fotboll, jag halvkollar. Om en timme är det True Blood. Mattias säger att om Portugal inte har gjort mål då så får jag inte kolla början av True Blood. Surt...
Imorgon släpper Siesta ett bandsläpp plus ett antal billiga biljetter. Jag har inte råd att köpa (om nån vill köpa i julis till mig så kostar dom 550:- + serviceavgift. Finns väl kanske 100 biljetter, lär gå åt på 5 minuter eller sånt so be fast!), men jag hoppas på bra bandsläpp. Kanske kent eller the sounds<3 Hade ju varit perfect. Eller Parken kanske... Känner också för att ha på mig klänning imon på jobbet, måste bara kolla vädret så att det inte ska bli minus 10 grader eller nått sånt, för det hade ju faktiskt snöat litegranna inatt. Galet!

Kommentarer
Postat av: Kicki

En fröjd för ögat att kolla in alla dina fina kort :-)

2009-10-15 @ 10:06:31
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0