23:10

Nu är det verkligen hög tid för mig att sova. Jag har köpt en ny svart bomulslkjol och ett svart linne. Imorgon jobbar jag 8-11:30, vi ska bada hela tiden. Efter det ska jag åka till Plantagen, köpa en blomma att ha i fönstret (haha NÄHÄ?! Vart skulle jag annars ha den?). Jag ska åka hem, hämta pantflaskor och gå till Konsum. Panta, köpa baksaker, åka hem och baka. Sedan ska jag städa, och efter det fixa iordning mig. Vid fyratiden kommer Mattias föräldrar, faster och farmor hit och hälsar på lite innan vi alla sticker till Stefan&Lina, för att sedan gå ut och äta.
Där har ni hela min dag imon om ni ville veta, annars har ni läst allting i onödan!
Nu ska jag sova!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0