Alla festivaler har sina låtar

Alla festivaler jag har varit på har fått en låt som jag förknippar just den festivalen med. Det kan liksom vara en låt som blev spelad av en artist på just den festivalen, eller någon man har spelat mycket på sin bandare. Tre festivaler har extra starka musikminnen, kan inte lyssna på låten utan att direkt tänka tillbaka till just den festivalen;

Hultsfred -06: Gnarls Barkley's "Crazy"
SiESTA -08: Anna Järvinen's "Kan du gå" (Om du inte har spotify kan du inte lyssna!)
Hultsfred -09: Hoffmaestro's "Highway man"


Nu håller jag på att handsy en rosett. Jag har upptäckt att man har en massa muskler i handen som man itn har tänkt på innen (= jag anstränger mina händer pretty much bara för att jag itne äger en symaskin!). Hoppas rosetten blir fin fastän jag syr med knallrosa tråd till ett kolsvart tyg...


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0