21:00

Jag har storstädat lägenheten ikväll. Igen. Gör väl det en gång i veckan, mest blir det så skitigt för jag fäller så mycket hår (japp, JAG, inte Ansgar...). Nu ser det iaf fint ut. Jag siter i soffan, slökollar på "Ugly Betty", har precis ätit upp två varma mackor och håller på att dricka mitt te. Riktigt mysigt faktiskt. Mattias är kvar i skolan ikväll igen. Han har så himla mycket i skolan så han kommer hem bara för att gå och lägga sig typ. På fredag har han dock lovat att han ska vara hemma på kvällen så vi kan hitta på nått, typ mysig hemmakväll eller nått.
Nu ska jag titta på House<333 och fixa naglarna.

Kommentarer
Postat av: Okashi

Hehe ja den e såå cool (sometimes I put on my happymask-bilden) fastnade för den direkt...I helgen ska jag på 75 års kalas, eller ja, det e 3 polare som fyller 25, o dom ska ha maskeradtema då det e halloween hihi, så jag ska va docka ^^ Hehe tack för kommentaren om mitt klädval, älskar att gå ut så när jag dansar, fast det e lite olika stilar jag använder...! =D

2009-10-27 @ 22:51:12
URL: http://okashi84.blogg.se/
Postat av: Okashi

ja just ja! Tänkte höra vart du köper alla dina suuupersnygga/fina/stora rosetter?!?! Vill ha ^^

2009-10-27 @ 22:55:06
URL: http://okashi84.blogg.se/
Postat av: CARRO

tråkigt att storstäda, men sjukt skönt när man har det gjort!

2009-10-28 @ 02:40:09
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0