Enmannafest på G

Enmannafesten är i full gång! Eftersom ingen vill/kan festa med mig så fester jag med mig själv! Sånna fester brukar resultera i att man blir pretty bakis men det har jag inte planerat ikväll. Får dock se hur jag mår imorgon (jag kan skriva utan som helst problem så det är luuugnt!). Ny header iaf. Ska nog kanske byta ut bilden på den men den få vara där sålänge.. Och så har jag ju en ny kategori, "Mother, am I good looking?". Den är istället för "Dagens outfit" och sådära...
Nu ska jag, öh, göra nått annat. Kolla på TV och dricka upp mitt glas med kir mm. Sen somnar jag nog.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Woho, snygg header. Och snygga bilder.

Partyfaktorn går i taket där ser jag, hehe.

Jag sitter här med öl och "Svarta linjer" på mp3.

2009-10-31 @ 22:42:38
Postat av: Ma

Ha ha!! Som sagt du vet ju hur det brukar gå när man "ensam festar"!! Hoppas att du får roligt?

Snygg header förresten, kul med lite nytt!

Ha det gott vi hörs!

Kramar

2009-11-01 @ 09:29:52
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0