Jävla kassa huvudstad

Blir typ helt galen. På fredag kväll ska Mattias vara hemma för vi ska hitta på nått, men vi vet inte alls vad. Jag föreslog bowling typ, men kollade upp det och en bana på en fredagkväll innan kl. 19 kostade 360:-!? Helt sjukt, själv är man ju van vid att en bana kostar typ 100-150:- eller vad det nu är, but hey, this is 08-land! Så bowling ströks från listan. Och sen tog idéerna slut. Fastän vi bor i självaste huvudstaden så finns det INGENTING att göra. Panik! Det enda Mattias och jag gör på helgerna är antingen;
1. Sitter hemma, kollar på film och tar det lugnt.
2. Tittar på bio (jag lovar jag har sett typ minst 15 biosar här i Sthlm).

Det lär vi antagligen göra på fredag också. Jag är egentligen riktigt sugen på att gå ut och festa riktigt jävla ordentligt men har ingen att göra det med, och vill absolut inte gå ut själv. Det suger att jag inte har några vänner här i Sthlm, och att alla typ är hemma eller i andra delar av världen (USA och Asien...). Äh what the fuck, det finns billigt godis på VI i Huvudsta, får stanna till där efter jobbet och köpa några kilon eller nått. Mm, jag satsar på att gå upp 10kg tills december, lovely </3

Kommentarer
Postat av: Okashi

Jag vet precis hur det känns att inte ha några polare att gå ut med. Jag flyttade hit till sthlm för typ 1½ år sen o den enda polare som gick ut med mig har flyttat till Öland (?) -av alla ställen- Känner en bra polare här i sthlm, men hon lyssnar inte alls på sån musik som mig så hon vill ju inte följa med, så jag håller med-hur kul e det att gå ut själv lixom...! Hmm, kanske man ska prova! =D Stå där på podiet o bara skaka rumpan för fullt....hihi

2009-10-28 @ 22:29:22
URL: http://okashi84.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

När jag kommer och hälsar på er, eller när kommer hem över jul får vi festa :D jag fyller ju 21 snart ;)

2009-10-29 @ 11:43:23
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0